top of page

Politică de livrare și retur

Politica de livrare

Comenzile sunt livrate folosind servicii de curierat.

​

Comenzile plasate în intervalul luni-joi vor ajunge la destinaÈ›ie într-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile făcute vineri, sămbătă È™i duminică vor fi livrate în  săptămâna următoare. Eventualele întârzieri vor fi comunicate telefonic sau pe e-mail.


În perioada sărbătorilor È™i pe parcursul desfășurării unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate creÈ™te la cinci zile lucrătoare.

 

Orice întarziere mai mare de aceste intervale nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.

​

Prețul transportului va fi următorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este standard, de 9,99 lei .
• Pentru comenzi ce depășesc 300 lei transportul este gratuit.

​

In cazul produselor trimise cu optiunea de verificare la livrare conform AWB curier, acceptarea comenzii de catre client atesta integritatea produselor la momentul livrarii. Orice daune sau defecte in ceea ce priveste produsele trimise astfel se considera a fi din culpa clientului.

Politica de retur

DREPTUL DE RETUR

​

Conform legislaÈ›iei în vigoare È™i a politicii noastre comerciale, aveÈ›i dreptul de a returna produsele achiziÈ›ionate de la Strobio SRL în anumite condiÈ›ii. Returul trebuie sa ajunga în posesia Strobio SRL in maxim 14 zile calendaristice din momentul intrarii in posesia produselor.

  1. Pentru a iniÈ›ia un proces de retur, este necesar să contactaÈ›i Strobio SRL prin, mijloace de comunicare electronică în vederea exprimării intenÈ›iei de retur.

  2. După exprimarea intenÈ›iei de retur È™i procesul de returnare cu opÈ›iunea deschiderii coletului, Strobio SRL va examina situaÈ›ia È™i va verifica starea produselor returnate. În urma acestei verificări, veÈ›i fi informat cu privire la acceptarea sau respingerea cererii de retur.

  3. În cazul acceptării cererii de retur, Strobio SRL va proceda la restituirea sumelor aferente produselor returnate. Fondurile vor fi returnate pe cardul utilizat pentru achiziÈ›ie sau prin altă metodă convenită.

  4. Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i că toate produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, cu toate accesoriile È™i ambalajul original intact. Orice deteriorare sau folosire excesivă a produselor poate afecta eligibilitatea acestora pentru returnare.

  5. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou (ambalajul este parte integrată din produs iar orice deteriorare a lui va fi considerată deteriorare a produsului, accesorii lipsă, bunul este deteriorat, cutiile scrise cu diferite tipuri de culori sau cu aplicarea marker-ului direct pe suprafaÈ›a acestora, cutiile transmise într-o stare degradantă), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul iniÈ›ial, după caz, sau pentru a acoperi diferenÈ›a de preÈ› rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

  6. În cazul în care Clientul îÈ™i exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășeÈ™te limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor È™i modului de funcÈ›ionare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

  7. De asemenea, în cazul comenzilor, pentru care transportul a fost oferit gratuit din partea www.housemania.ro, È™i cu privire la care se solicită returul, ne rezervăm dreptul de a reÈ›ine din suma restituită taxele de livrare suportate cu ocazia livrării comenzii, menÈ›ionăm faptul că aceste taxe includ atât costul livrării iniÈ›iale către cumpărător, precum È™i costul returului.

  8. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situaÈ›iile în care aceste retururi sunt făcute cu rea-credință de către cumpărător. Considerăm o manifestare a relei-credinÈ›e efectuarea de către un cumpărător a mai mult de 3 comenzii asupra cărora s-a solicitat procedura de retur fără achiziÈ›ionarea vreunui produs.

  9. Vom solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul iniÈ›ial, după caz, sau pentru a acoperi diferenÈ›a de preÈ› rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

  10. De asemenea, pentru ca un proces de retur să fie acceptat este necesară rambursarea produsului cu opÈ›iunea deschidere colet oferită de către curier, astfel încât Strobio SRL să poată verifica condiÈ›iile în care se află produsul returnat, în caz contrar procedura de retur va fi respinsă fără returnarea sumelor aferente.

  11. In cazul produselor trimise cu optiunea de verificare la livrare conform AWB curier, acceptarea comenzii de catre client atesta integritatea produselor la mementul livrarii. Orice daune sau defecte in ceea ce priveste produsele trimise altfel se considera a fi din culpa clientului.

  12. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de catre client.

  13. Costurile de transport aferente returului, in functie de dimensiune si localitate pot varia intre 10 RON si 100 RON pentru coletele care nu sunt voluminoase, respectiv intre 100 ROn si 1.000 RON pentru coletele voluminoase

​

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniÅŸtii, precum ÅŸi pentru modificarea ÅŸi completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaÅ£iilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice Strobio SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax etc.) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

​

Cumpărătorii persoane juridice nu au dreptul de retur.

​

In cazul produselor trimise cu optiunea de verificare la livrare conform AWB curier, acceptarea comenzii de catre client atesta integritatea produselor la mementul livrarii. Orice daune sau defecte in ceea ce priveste produsele trimise astfel se considera a fi din culpa clientului.

SAL.png
SOL.png
  • Facebook
  • Instagram
Bucuresti (2).png
bottom of page